Середа, 2018-04-25, 00:06:25Вітаю Вас Гість | RSS
ПЕТРІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ ступенів
Меню сайту
Наше опитування
Звідки Ви дізналися про наш сайт?
Всього відповідей: 49
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
test news

Річний звіт про діяльність навчального закладу


Річний звіт про діяльність школи за 2016-2017 навчальний рік

Школа розміщена за адресою: 78041, Івано – Франківська область, Тлумацький район,        

                                                  село Петрів, вулиця Незалежності, 2, код 23806510,

                                                  телефон 5 – 18 – 16 .

У 2016-2017 навчальному році робота закладу була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про мови», Національної доктрини розвитку освіти, реалізацію державних, регіональних та районних програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих актів та інструктивно-методичних документів.

Школа здійснювала свою діяльність відповідно до Статуту. Навчально-виховний процес відбувався в одну зміну. Учні старшої школи (10-11 класи) навчаються за філологічним напрямом – української філології профіль.

Педагогічним колективом проведено певну роботу щодо збереження і розвитку шкільної мережі. На початок 2016-2017 навчального року в закладі було відкрито 13 класів, з них 1-4 класів – 6, 5-9-х класів – 5, 10-11-х класів – 2. Розпочали навчання 167 школярів, з них 87 хлопців, 80 дівчат, що на 17 менше, ніж попереднього навчального року.

У школі створено постійно діючий орган – педагогічна рада. Протягом року проведено 6 педагогічних рад, 15 нарад при директору, на яких розглядалися питання змін в системі освіти, удосконалення навчально-виховного процесу, функціонування школи, підсумки результативності навчання та виховання школярів, методи покращення рівня знань учнів, їх виховання, роботу з батьками. Заслухано стан викладання окремих предметів згідно графіку.

Педагогічний колектив підходив до навчання та виховання творчо, постійно шукаючи нові форми і методи навчальної та виховної діяльності, відповідно до Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції профільного навчання в освіті, Державних стандартів загальної середньої освіти.

Педагогічний колектив Петрівської загальноосвітньої школи I-III ступенів працював над реалізацією таких проблемних питань :  

3.1. підготовка вчителя до ефективної професійної діяльності в умовах модернізації освіти ( педагогічний моніторинг );

3.2. інтерактивні та інформаційно-комунікативні технології навчання як засіб реалізації компетентнісного підходу в навчально-виховному процесі;

3.3. виховання національно-свідомого громадянина України змістом навчального матеріалу та в позакласній роботі

З метою належної організації роботи з педагогічними кадрами, підвищення творчої активності та майстерності педагогів у школі склалася така структура методичної роботи:

1. Методоб’єднання вчителів початкових класів ( керівник Кушнір Г.В., вища категорія, 29 років педагогічного стажу);

2. Методоб’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу ( керівник Нижник Г.О., вища категорія, вчитель-методист, 28 років педагогічного стажу);

3. Методобєднання вчителів природничо-математичного циклу ( керівник Буграк Г.Д., вища категорія, 46 років педагогічного стажу);

4. Методоб’єднання класних керівників ( керівник Ославська М.М., заступник директора з виховної роботи,  7 років педагогічного стажу);

5. Методоб’єднання вчителів початкових класів філії с.Сокирчин ( керівник Скрипник О.Я., І категорія, 16 років педагогічного стажу);

Розріз кадрового забезпечення засвідчує приблизно однакову кількість педагогів з високим кваліфікаційним рівнем та молодих вчителів. Поєднання досвіду і молодості забезпечує зростання педагогічної майстерності.

З метою виявлення  та пропаганди кращого досвіду роботи вчителів було проведено 2 методичні тижні.

Для розвитку пізнавальних інтересів та поглиблення знань учнів проводилися тиждень початкової освіти, фізичної культури, основ безпеки життєдіяльності, правознавства, Шевченкового слова «У вінок Кобзареві . . .», місячник ОП.

З метою оптимізації навчально-виховного процесу, розвиток творчих, комунікативних здібностей учнів, виховання їх на засадах християнської моралі, враховуючи профільне навчання, години варіативної частини у цьому навчальному році було виділено  на вивчення таких додаткових курсів: у 1-11 класах – християнська етика, 11 класі – історія Прикарпаття; у 8-9 класах – правопис з української мови, 5 класі – рідний край, 10, 11 класах – МСП. Крім того, учні мали можливість відвідувати індивідуальні години з української мови в 6, 9,11 класах, історії України в 5, 8, 11 класах, математики в 6, 7 класах, біології в 6 класі, основи правознавства в 9, 10 класах.  

У 2016-2017 навчальному році курсову підготовку пройшли такі педагоги: Цюрак Г.М., Левицька М.В., Нижник Г.О., Скрипник О.Я.

Результати атестації вчителів показали, що методична робота в школі виконала свою стимулюючу функцію. Якісний склад педагогічного колективу змінився в позитивну сторону.

Атестація педагогічних працівників 2017 року проводилася згідно ст.54 Закону України «Про освіту», ч.1 ст.27 Закону України «Про загальну середню освіту», Типового положення про атестацію педагогічних працівників. За рішенням атестаційної комісії І рівня від 24 березня 2017 року (протокол №4) та ІІ рівня (протокол №5) вчитель початкових класів Цюрак Г.М. підтвердила кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», вчителю української мови і літератури Левицькій М.В. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» Смалюзі Н.І. – вчителю математики, Малетич О.В. – вчителю географії, Ославському В.М. – вчителю фізики, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» вчителям початкових класів Думяк Г.М. та Винник Н.І..

Хід та результати атестації педагогічних працівників, відкриті уроки також виявили належний рівень професійної підготовки педагогів школи.

Варто відзначити, що вчителі школи успішно впроваджують новітні технології у навчально-виховний процес. Зокрема, працюють за системою особистісно-орієнтованого навчання. Досвідом роботи по даній технології ділилися під час проведення методичних тижнів, відкритих уроків.

Згідно плану роботи школи на 2016-2017 навчальний рік та з метою визначення рівня засвоєння учнями навчального матеріалу і вироблення методичних рекомендацій щодо вдосконалення й корегування навчальної діяльності в грудні та травні проведені директорські контрольні роботи з української мови, історії, іноземних мов, математики, фізики, хімії.

 

Аналіз та узагальнення результатів дав можливість побачити:

  • навченість учнів з даних навчальних предметів;
  • недоліки в роботі вчителів та учнів;
  • вчителям виробити заходи подолання проблем

Результати засвідчують, що третя частина учнів 5-11 класів виявили високий та достатній рівень знань з базових дисциплін.

Аналіз результатів також показав, що більшість вчителів, використовуючи різні методи роботи, забезпечують належний рівень навчальних досягнень учнів.

В 2016-2017 навчальному році учні школи вибороли 13 призових місць на ІІ етапі олімпіад, серед них: І місце – 4; ІІ місце – 3, ІІІ місце – 6.

Найбільше призових місць виборов учень 10 класу Присяжнюк Василь – 6 (математика – І, правознавство – І, економіка – ІІ, німецька мова – ІІІ, географія – ІІІ, історія – ІІІ). По два призових місця здобули: учениці 11 класу Корчук Ірина (правознавство – І, історія – ІІ) та Левицька Лілія (хімія – ІІ, німецька мова – ІІІ).  Також призерами стали: Обоночна Ірина – учениця 11 класу (математика – 1), Кандюк Вікторія – учениця 8 класу (біологія – ІІІ місце), Богомолова Яна – учениця 10 класу (екологія – ІІІ місце).

Переможців підготували 9 педагогічних працівників школи. Найкращих результатів досягли Нижник Г.О. – 3 призери, Малетич О.В. – 2 призери, Гольдман Н.Я. – 2 призери, Буграк Г.Д. – 2 призери. По одному –Микитин І.В., Кандюк О.М., Смалюга Н.І., Кринична О.М.

Кращих результатів досягли команди школи з екології, математики, правознавства, економіки – 3 загальнокомандне місце.

У цьому навчальному році вихованці школи взяли участь у таких конкурсах:

  • Міжнародному мовнолітературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (Обоночна І. – 11 клас – ІІІ місце (вчитель Левицька М.М.), Кандюк Вікторія – 8 клас – ІІІ місце (вчитель Левицька М.В.)
  •  Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. Петра Яцика (Присяжнюк Василь – 10 клас – ІІІ місце (вчитель Левицька М.В.), Обоночна Ірина – 11 клас  ІІ місце (вчитель Левицька М.М.)
  • Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!» (номінація «Література» (проза) – І місце – 11 клас – Обоночна Ірина (вчитель Левицька М.М.))
  • Районному етапі конкурсу з образотворчого мистецтва (номінація «Рисунок» І місце – Гольдман Олександра – учениця 9 класу; номінація «Композиція» - ІІ місце – Обоночна Ірина – учениця 11 класу (вчитель Кринична О.М.)
  • ІІ етапі олімпіади з християнської етики (І місце – Присяжнюк Василь – 10 клас; ІІ місце – Цимбалюк Михайло – 7 клас, Карач Андрій – 5 клас; ІІІ місце – Цимбалюк Тетяна – 11 клас (вчитель Цимбалюк М.Д.))
  • ІІ етапі конкурсу на моральноетичну тематику «Бог – Україна – Родина і Я» (І місце – Обоночна ірина – 11 клас (вчитель Цимбалюк М.Д.))
  • Всеукраїнських конкурсах «Кенгуру», «Соняшник», «Колосок», «Бобер», «Лелека», «Соняшник».

Професіонально продемонстрували свою акторську майстерність учасники завіту художньої самодіяльності, про що було відмічено у наказі та на колегії відділу освіти Тлумацької РДА.

З метою всебічного вивчення історії рідного краю були здійснені туристичні екскурсії до міста Івано-Франківська, Закарпаття, курортного містечка Буковель, та відвідано вистави учнями молодшого шкільного віку в м. Тлумач.

Протягом року велась робота по удосконаленню умов з охорони праці: вчасно проводилися навчання з охорони праці, випиляні старі дерева на території школи. Поновлено електропроводку до школи. Дотримуються санітарні вимоги утримання території школи.

Вся документація школи упорядкована, ведеться згідно вимог.

Основним недоліком є недостатня робота за відвідуванням та дисципліною учнів. Слід покращити роботу ради профілактики школи та активізувати роботу учнівського самоврядування.

Навчально-виховний процес потребує постійного пошуку та вдосконалення, тому в новому навчальному році з метою реалізації положень Конституції України, законодавчих актів України в галузі освіти, створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної освіти, удосконалення культурних і національних освітніх прав і запитів усіх громадян, утвердження високого статусу педагогічних працівників у суспільстві у галузі освіти визначені такі напрями і завдання діяльності школи.

Пошук
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Календар свят і подій
Погода
Наші фото
Архів записів
Рекомендувати сайт
Якщо Вам сподобався сайт порекомендуйте його друзям.