Середа, 2018-10-17, 21:02:38Вітаю Вас Гість | RSS
ПЕТРІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ ступенів
Меню сайту
Наше опитування
Звідки Ви дізналися про наш сайт?
Всього відповідей: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
test news

Освітні програми та перелік освітніх компонентів


Робочий навчальний план розроблений на виконання Закону України «Про загальну середню освіту», з метою впровадження для 1-4 класів Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 №462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», для 5-9 класів – Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 14.01.2004 №24 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» (9-11 класи), враховує вимоги Концепції профільного навчання щодо організації навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах та на основі листа Міністерства освіти і науки України №1/9-315 від 07 червня 2017 року "Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів», а саме:

  • для 1-4 класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 10.06.2011 №572, із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 №460;
  • Для 5-9-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 року № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 №664), зі змінами, внесеними наказом МОН України від 12.12.2014 року №1465.
  • Для 10-11 класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 р. №834 зі змінами, внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 №657.

Учні старшої школи навчаються за філологічним напрямом (української філології профіль), тому у 8, 9-х класах здійснюється допрофільна підготовка: 8 клас – правопис з української мови – 0,5 год., 9 клас – правопис з української мови – 0,5 год..

Повноцінність загальної середньої освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових робочого навчального плану школи.

Години варіативної складової робочого навчального плану передбачені на:

  • збільшення годин на вивчення окремих предметів інваріантної складової;
  • упровадження курсів за вибором;
  • індивідуальні заняття

При розподілі варіативної складової враховано, що гранично допустиме навантаження розраховано на одного учня, а уроки фізичної культури не враховуються при визначенні цього показника.

При збільшенні годин на вивчення окремих предметів інваріантної складової ці предмети вивчаються за програмами академічного рівня. Зазначені години заносяться до класного журналу на сторінки відповідного предмета інваріантної складової.

Облік курсів за вибором здійснюється на окремих сторінках класного журналу. Навчальні досягнення учнів оцінюються та виставляються до класного журналу.

Індивідуальні заняття проводяться для окремих учнів чи груп учнів. Облік занять проводиться в окремому журналі з зазначенням складу групи, яка відвідує заняття. Оцінювання навчальних досягнень учнів не проводиться.

До варіативної складової внесено години на вивчення таких курсів за вибором:

 

Назва

Клас

К-сть годин

Ким і коли затверджена програма

Кількість учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Християнська етика

1

1

Програма “Основи християнської етики для учнів 1-4 класів” рекомендована Міністерством освіти і науки України (Лист 1/ІІ-6347 від 13 липня 2010 року)

 

13

2

1

22

3

1

17

4

1

16

5

1

Програма „Основи християнської етики для учнів 5-6 класів” рекомендована Міністерством освіти і науки України (Лист 8/1-2 від 29 червня 2006 року)

 

12

6

1

9

7

1

Програма “Основи християнської етики для учнів 7-11 класів” рекомендована Міністерством освіти і науки України (Лист 1/ІІ-6347 від 13 липня 2010 року)

 

11

8

1

15

9

1

13

10

1

19

11

1

16

Медично-санітарна підготовка

10

1,5

Наказ МОН України від 27.08.2010 №834, зі змінами, внесеними наказом МОН від 29.05.2014 №657

 

6

11

1,5

9

Історія Прикарпаття

11

0,5

За редакцією В.Островського

16

Правопис з української мови

8

0,5

Програма курсу за вибором "Практикум з правопису укр. мови" для 8-9 класів ЗНЗ складено відповідно до нової редакції Концепції профільного навчання в старшій школі (наказ МОН від 11.09.2009 №854)

 

15

9

0,5

13

Основи правознавства

10

1

 

10

Рідний край

5

0,5

Програма схвалена для використання в ЗНЗ комісією з географії Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (лист ІІТЗО від 30.07.2015 №14.1/12-Г-975)

12

 

Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів проводиться відповідно до вимог наказу МОН від 20.02.2002 року №128 «Про затвердження нормативів наповнюваності груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів і порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах» і згоди відділу освіти.

Таким чином, здійснено поділ на групи при вивченні інформатики в 2 (філія с. Сокирчин),10,11-х класах.

Для учнів 1 та 2 класів с. Петрова введено індивідуальну форму навчання, оскільки кількість учнів у даному класі становить менше 5 осіб – 4 та 3 учні відповідно, дотримуючись вимог «Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» від 12.01.2016 р. № 8 зі змінами від 06.06.2016 р. № 624, листів Міністерства освіти і науки України від 10.09.2003 №1/9-413 щодо організації навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів за індивідуальною формою навчання, від 11.01.2005 №1/9-3 щодо роз’яснення організації індивідуального навчання, від 02.-4.2012 №1/9-245 щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами в загальноосвітніх навчальних закладах.

Відповідно до абзацу 1 частини 3 ст.9 Закону України «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 року №872 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» зі змінами від 09.08.2017 р №588, наказу МОН України від 23.07.2013 р. №1034 «Про затвердження заходів щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року», інструктивно-методичного листа МОНмолодьспорту від 18.05.2012 р. №1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» для учня 9 класу Ковбасинського Миколи Віталійовича організовано інклюзивну форму навчання.

Робочий навчальний план складено відповідно до потреб школярів і спрямований на гуманізацію та диференціацію освітнього процесу.

 

Пошук
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Календар свят і подій
Погода
Наші фото
Архів записів
Рекомендувати сайт
Якщо Вам сподобався сайт порекомендуйте його друзям.